Clubul Alpin Roman Sectia Universitara Cluj

Marți, 20 martie 2018. Schi de tura la Muntele Mare 18 martie 2018. Deși prognozele nu erau favorabile, ne-am gândit că nu vom regreta dacă vom pleca din Cluj pentru tură de o zi pe schiuri, undeva în munții de lângă noi. Ne-am bucurat că în final am fost 8 colegi de Club. Gabi Oargă, Nuțu Radu, Louise Tănasă, Matyas Kiss-Budai. Dinu, Marlene, Ioana Sârbu, Lavinia Deoancă. Text și foto Dinu Mititeanu. Sâmbătă, 17 martie 2018. Proiecția va dura 39 minute și va avea loc marti 20 martie. Am plecat din.

OVERVIEW

The web site carclujuniv.org currently has a traffic classification of zero (the smaller the more users). We have inspected nineteen pages inside the site carclujuniv.org and found four hundred and thirty-five websites referring to carclujuniv.org. We were able to detect one contacts and directions for carclujuniv.org to help you connect with them. We were able to detect one mass network sites owned by this website. The web site carclujuniv.org has been on the internet for seven hundred and thirty-three weeks, seventeen days, nine hours, and sixteen minutes.
Pages Crawled
Online Since
Jun 2010

CARCLUJUNIV.ORG TRAFFIC

The web site carclujuniv.org has seen fluctuating quantities of traffic all round the year.
Traffic for carclujuniv.org

1 week
1 month
3 months
All time
Traffic ranking (by month) for carclujuniv.org

Last Year
Traffic ranking by day of the week for carclujuniv.org

All time
Last Month

CARCLUJUNIV.ORG HISTORY

The web site carclujuniv.org was registered on June 16, 2010. It is now seven hundred and thirty-three weeks, seventeen days, nine hours, and sixteen minutes young.
REGISTERED

DAYS

LINKS TO DOMAIN

Amintiri din munţi

Incurajati si de vestile de la Curmatura, cum ca acolo, la cabana, n-a nins decat un praf de un deget, si am zis sa mergem, ca om vedea noi la fata locului daca pe munte a fost asa cum s-a prognozat, sau altfel. Si am vazut! Cand am iesit din padure, in drum spre Curmatura, vremea in fata noastra nu se desfasura prea incurajat.

Banda Roșie - blog cu excursii în natură

Lună plină, schi și traversarea Muntelui Mare - ianuarie 2018. Lună plină la Pietrele Mărunte - 30 ianuarie 2018 Cu ocazia celei mai recente Luni pline, Andreea a lansat o invitație cu scopul de a vede.

nature trails

Frumusetea este peste tot; nu este ea cea care ne lipseste, ci ochiul nostru nu stie s-o descopere intotdeauna. Luni, 30 decembrie 2013. Duminica am facut o iesire in Vladeasa, pe o vreme care ne aduce aminte de primavara. Statia meteo de pe Vladeasa. Pe data viitoare, poate pe schiuri de tura.

Bogdan Balogh

Paraul care curge in pamant. Aici discutam putin si hotaram sa schimbam planul initial si sa trecem pe la Pestera Moana. Linkuri de întoarcere către această postare. Joi, 1 decembrie 2011. Pregatirile inainte de inceperea turei. De aici incepem sa urcam.

Carari de Bucovina

Uracarea e destul de dificila, zapada e moale plina de apa si la bocanci in unele locuri de scufunzi. Pe creasta Inautului, in dreapta se vede vf Ineu.

Clubul Alpin Roman

Politica UIAA privind prezervarea zonelor de aventură. Miercuri, 14 februarie 2018. June 8, 2017 .

IT Travel Stories

Pasul Tihuta, hotel-castel Dracula. Pauza de proteine si glucide. Putina zapada pe sub Pietrosu. Ne-o prins ploaia, asa ca am facut un cort la minut din 2 foi de cort. Spre Pietrosu, din nou.

Pe carari de munte

Pentru cei care iubesc muntele. Duminică, 25 martie 2018. Ia ge la muma, iși. Dau să mă înfig în castronul de pământ în care aburea laptele cu mămăligă și doar aburul fierbinte mă opri din traictoria pe care mă lansasem. trecuseră ca vântul pe lângă urechi și bătrâna văzu asta. Zămbi înțelept și nu zise nimic. Păi trebuie să recunosc, mătușe, că râsul matale este. Mi-or mai zâs, zâci că-s vrăjâtoare, nu? Și cu.

WHAT DOES CARCLUJUNIV.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of carclujuniv.org Mobile Screenshot of carclujuniv.org Tablet Screenshot of carclujuniv.org

CONTACTS

Privacy Protection Service INC dba PrivacyProtect.org

Domain Admin

C/O ID#10760, PO Box 16

Nobby Beach, Queensland, QLD 4218

AU

CARCLUJUNIV.ORG SERVER

Our parsers discovered that a lone root page on carclujuniv.org took two thousand one hundred and fifty-one milliseconds to download. I could not detect a SSL certificate, so we consider carclujuniv.org not secure.
Load time

ns8.zoneedit.com

BROWSER ICON

SERVER OS AND ENCODING

We found that this website is operating the GSE os.

HTML TITLE

Clubul Alpin Roman Sectia Universitara Cluj

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site carclujuniv.org had the following in the homepage, "Schi de tura la Muntele Mare 18 martie 2018." We noticed that the website stated " Deși prognozele nu erau favorabile, ne-am gândit că nu vom regreta dacă vom pleca din Cluj pentru tură de o zi pe schiuri, undeva în munții de lângă noi." It also said " Ne-am bucurat că în final am fost 8 colegi de Club. Gabi Oargă, Nuțu Radu, Louise Tănasă, Matyas Kiss-Budai. Dinu, Marlene, Ioana Sârbu, Lavinia Deoancă. Text și foto Dinu Mititeanu. Sâmbătă, 17 martie 2018. Proiecția va dura 39 minute și va avea loc marti 20 martie."

SEEK SIMILAR WEBSITES

.recomiendo

Jueves, 10 de junio de 2010. Winston, Elizabeth Hardwick and Neema Jaberi. This article describes the clinical effects of caffeine consumption in a variety of psychiatric disorders and offers some guidance on assessing and managing caffeine-related problems. The diuretic action of caffeine is well known. The public is often advised to abstain from consuming caffein.

Server Error- blogfa.com

مشکلی در اجرای برنامه یا عملیات درخواستی پیش آمده است.

CARCO CHEMI AND SUPPLY

ท นเนอร กล ม 2. ท นเนอร กล ม 3. น ำม นซ กแห ง. ส รองพ นก นสน ม โนร ส. ท นเนอร สำหร บโพล ย ร เทน. เพ อความพ งพอใจส งส ดของล กค า ในราคาท เหมาะสม. ท นเนอร และ โซลเว นท. ท นเนอร กล ม 1. ท นเนอร กล ม 2. ท นเนอร กล ม 3. น ำม นซ กแห ง. ส ย อม แลคเกอร อ นๆ. ส รองพ นก นสน ม โนร ส.

C.A.R.C.O.A. - Canadian Atlantic Rail Car Operators Association

Thursday, September 6, 2012. CARCOA visits McAdam, NB. The line up waiting to load passengers. Myles Mead with an S-2 and trailer. For the complete set out photos I took check out this link. Here is also the video I made of the first few trips through the yard. CARCOA went to McAdam again in 2012 for the celebrations again but I was unable to attend. Tuesday, June 14, 2011.